ارسال پیام به خود در واتساپ

سوالات متداول
1- ✔️ ارسال پیام به خود در واتساپ از دفترچه تلفن گوشی چیست؟ ✔️ افراد می توانند با ذخیره کردن شماره خود در دفترچه تلفن گوشی، سپس انتخاب آن از لیست مخاطبین و ارسال پیام از طریق واتساپ به خود، این کار را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ ارسال پیام به خود در واتساپ از طریق ساخت گروه چیست؟ ✔️ افراد می توانند با ساخت یک گروه جدید در واتساپ و افزودن خود به عنوان تنها عضو، به راحتی پیام هایی را به خود ارسال کنند. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنند.
3- ✔️ ارسال پیام به خود در واتساپ از لینک چیست؟ ✔️ افراد می توانند با استفاده از لینک مخصوص واتساپ مانند (/https://wa.me) و اضافه کردن شماره خود، به سادگی پیام هایی را به خود ارسال کنند. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنند.

برای مشاوره نحوه ارسال پیام به خود در واتساپ

برای مشاوره نحوه ارسال پیام به خود در واتساپ

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

رها 1403/07/23
از چه روش هایی میتونیم برای خودمون در واتساپ پیام ارسال کنیم؟
پاسخ مشاور: از طریق دفترچه تلفن گوشی، از طریق لینک مخصوص و یا ساخت گروه. اگر به توضیحات بیشتری نیاز داشته باشید در متن مقاله وجود داره.
شجاعی 1403/07/22
ارسال پیام به خود در واتساپ از طریق لینک چطوریه؟
پاسخ مشاور: از طریق لینک WA.ME و با درج شماره سیم کارتی که واتساپ با آن فعال شده بعد از این آدرس، بدون حروف و اعداد اضافی مثل 00 یا + مانند: WA.ME/123456789
مهدیه 1403/07/22
چطور از طریق مخاطبان به واتساپ خودمون پیام بفرستیم؟
پاسخ مشاور: با اضافه کردن شماره خودتون به لیست مخاطبان میتونید پیام ها رو به شماره خودتون ارسال کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب