سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی jam.iacpa.ir

سوالات متداول
1- ✔️ خدمات سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی چیست؟ ✔️ سامانه جام امکان ثبت اطلاعات صورت حساب های مالی به شکل الکترونیکی را فراهم کرده و همچنین شرایط استعلام اطلاعات را برای بانک ها به وجود آورده که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ دریافت اطلاعات مالی حسابرسی شده از سامانه پردیس جام چگونه می باشد؟ ✔️ اشخاص می بایست نشانی سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی jam.iacpa.ir را در مرورگر جستجو کرده و پس از ورود به سایت، وارد حساب کاربری خود شده و به ثبت درخواست بپردازند. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ نحوه استعلام در سامانه پردیس جام چگونه می باشد؟ ✔️ بانک ها می توانند درخواست دریافت اطلاعات شرکت ها را در سامانه جام ثبت کنند. در ادامه شرکت باید درخواست اطلاعات را تایید نموده تا جام گزارش ها را به بانک ارائه دهد. لیست مراحل استعلام گیری در مقاله آمده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

قاسمی 1403/07/21
آدری سایت پردیس جام چیه؟
پاسخ مشاور: پرداخت اقساط از طریق اینترنت بانک تعاونی pay.ikcu.com صورت میگیره و نیازی به مراجعه حضوری نیست. توضیحات بیشتر در مقاله هم شرح داده شده.
فارسی 1403/07/16
دریافت اطلاعات مالی حسابرسی شدهاز سامانه پردیس جام به چه صورت انجام میشه؟
پاسخ مشاور: با ورود به حساب کاربری در سایت، می توان روی دریافت گزارش های حسابرسی کلیک و در ادامه نیاز به انتخاب افزودن و درج شناسه ملی یا کد ملی در فرم جستجو است. سپس می توان به جستجوی شرکت پرداخته و پس از یافتن آن، درخواست گزارش را ثبت کرد.
صولت 1403/07/14
نحوه استعلام در سامانه پردیس جام به چه صورته؟
پاسخ مشاور: این کار توسط کارشناسان بانک ها و با داشتن شناسه ملی یا کد ملی متقاضی انجام میشه. توضیحات جامع تر در متنمقاله وجود داره.
حیدری 1403/07/14
آدرس سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی چیست؟
پاسخ مشاور: سامانه پردیس جام به آدرس jam.iacpa.ir می باشد.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب