قابلیت ترجمه اینستاگرام

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه فعال کردن قابلیت ترجمه اینستاگرام به چه صورتی است؟   ✔️ قابلیت ترجمه اینستاگرام به صورت پیش فرض در این پلتفرم فعال شده و نیاز به انجام عملیات خاصی نمی باشد. توضیحات بیشتر در متن مقاله موجود می باشد.
2- ✔️ آیا امکان ترجمه تمامی استوری های اینستاگرام وجود دارد؟ ✔️ در حال حاضر امکان ترجمه استوری هایی که در آن ها متن وجود داشته باشد، وجود دارد و ترجمه استوری شامل استیکرها و صدا نمی شود. جزئیات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ در حال حاضر در کدام بخش های اینستاگرام امکان ترجمه وجود دارد؟ ✔️ در حال حاضر امکان ترجمه بیو اینستا، ترجمه کامنت و استوری توسط این پلتفرم فراهم شده است. جهت مطالعه جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره نحوه فعال کردن قابلیت ترجمه اینستاگرام

برای مشاوره نحوه فعال کردن قابلیت ترجمه اینستاگرام

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

کیمیا 1403/07/16
بیو اینستاگرام رو چطور میتونیم با خود اینستاگرام ترجمه کنیم
پاسخ مشاور: باید وارد پروفایل کاربری فرد مورد نظر شده و اگر زبان بیو فرد مورد نظر با زبان تنظیم ‌شده در دستگاه یا اپلیکیشن اینستاگرام افراد متفاوت باشد گزینه‌ ای به نام See Translation (مشاهده ترجمه) وجود خواهد داشت که با کلیک بر روی آن بیوگرافی به ‌طور خودکار به زبان پیش ‌فرض دستگاه ترجمه خواهد شد.
جلایری 1403/07/14
ترجمه کامنت های اینستاگرام از چه روشی انجام میشه؟
پاسخ مشاور: این قابلیت به صورت پیش فرض در این برنامه وجود داره که از طریق ضربه روی عبارت " See Translatio " میتونید برای این کار اقدام کنیدو توضیحات بیشتر در متن مقاله موجوده.
تابش 1403/07/14
نحوه ترجمه استوری اینستاگرام به چه شکله؟
پاسخ مشاور: گوشه بالای استوری گزینه ‌ای با عنوان See Translation (مشاهده ترجمه) وجود داره که متن استوری رو به زبان پیش فرض اینستاگرام ترجمه می کنه. برای آشنایی بیشتر میتونید به متن مقاله رجوع کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب