اعلان پاپ آپ در تلگرام

سوالات متداول
1- ✔️ اعلان پاپ اپ تلگرام چیست؟ ✔️ در تلگرام امکان پیش نمایش پیام های دریافتی مخاطبان به صورت پاپ اپ در صفحه نمایش تلفن همراه حتی زمانی که در حال استفاده از این پیام رسان نیستند وجود داشته که توضیحات کامل درباره اعلان پاپ اپ پیام رسان تلگرام در این مقاله برای کاربران ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه فعالسازی اعلان پاپ اپ تلگرام چگونه است؟ ✔️ کاربران می توانند با مراجعه به تنظیمات در صفحه چت هر مخاطب، صدا، نحوه نمایش و سایر مشخصات مربوط به نوتیفیکیشن های دریافتی را شخصی سازی نموده که یکی از این تنظیمات مربوط به اعلان های پاپ اپ می باشد. در این مقاله نحوه فعال کردن اعلان پاپ اپ تلگرام به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.
3- ✔️ روش غیر فعال کردن اعلان پاپ اپ تلگرام کدام است؟ ✔️ برای غیر فعال نمودن اعلان پاپ اپ پیام رسان تلگرام کاربران باید به بخش تنظیمات دلخواه از صفحه گفتگوی مخاطب مورد نظر خود مراجعه کرده و تنظیمات مربوط به اعلان ها را انجام داده که در این مقاله نحوه غیر فعالسازی اعلان پاپ اپ تلگرام به طور کامل توضیح داده شده است.  

برای مشاوره فعال و غیرفعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

برای مشاوره فعال و غیرفعال کردن اعلان پاپ آپ در تلگرام

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حوریه 1403/07/16
فعال کردن پاپ آپ تلگرام چطوری انجام میشه؟
پاسخ مشاور: مراحل فعال کردن پاپ آپ تلگرام در مقاله ذکر شده. لطفا به متن مقاله رجوع کنید.
الناز 1403/07/14
پاپ آپ تلگرام چیه؟
پاسخ مشاور: هشدار پیام رسان تلگرام مبنی بر دریافت پیام بر اساس تنظیمات هشدار تلفن همراه و نیز پیش نمایش پیام های دریافتی پاپ آپ تلگرام گفته میشه.
بدون نام 1403/07/14
غیرفعال کردن پاپ آپ یک مخاطب در تلگرام به چه روشیه؟
پاسخ مشاور: از بخش نوتیفیکیشن در صفحه چت هر مخاطب میشه به صورت اختصاصی این کار رو انجام داد که توضیحات بیشتر در متن مقاله وجود داره.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب