سامانه ساپتا بانک ملی

سوالات متداول
1- ✔️ سامانه ساپتا بانک ملی چیست؟ ✔️ سامانه پیام کوتاه بانکی ساپتا نام داشته که اشخاص پس از فعال سازی آن، پیامک های حاوی گزارش تراکنش ها یا انجام سایر عملیات های خاص را دریافت خواهند کرد. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ فعال سازی و غیر فعال کردن سرویس ساپتا چگونه می باشد؟ ✔️ جهت راه اندازی سرویس برای اولین بار، می بایست در شعب بانک ملی حضور یافته اما امکان مدیریت ارسال پیامک ها به صورت آنلاین وجود دارد. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ نحوه تغییر شماره تلفن همراه در سامانه ساپتا چگونه می باشد؟ ✔️ امکان تکمیل فرم تغییر شماره در شعب یا در برنامه بام وجود داشته و در ادامه پس از انجام هر عملیات بانکی، گزارش عملیات از طریق پیامک برای فرد ارسال می شود. توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره سامانه ساپتا بانک ملی

برای مشاوره سامانه ساپتا بانک ملی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هومن 1403/07/14
چطوری میتونیم پیامک های ساپتا بانک ملی رو غیر فعال کنیم؟
پاسخ مشاور: با حضور در شعب بانک ملی. البته امکان مدیریت بسته های پیامکی بانک ملی از طریق برنامه بام هم وجود داره که توضیحات در این رابطه به صورت کامل در مقاله وجود داره.
مرضیه 1403/07/09
آبونمان در سامانه ساپتا چیه؟
پاسخ مشاور: آبونمان سامانه ساپتا حق اشتراک دریافت پیامک های بانکی است که معمولا به صورت سالانه پرداخت میشه و امکان دارد میزان آن از سالی به سال دیگر تغییر کنه.
آرین 1403/07/09
تغییر شماره تلفن در سامانه ساپتا به چه صورته؟
پاسخ مشاور: این کار به صورت حضوری و از طریق شعب بانک انجام میشه. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتونید به متن مقاله مراجعه کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب