سایت شرکت زامیاد zamyad.ir

سوالات متداول
1- ✔️ سایت شرکت زامیاد چیست؟ ✔️ سایت شرکت زامیاد به نشانی zamyad.ir بوده که در آن خدمات مختلفی از جمله مشاهده محصولات، فروش اینترنتی، خدمات پس از فروش، مشاهده نمایندگی های مجاز و ... به مشتریان این شرکت ارائه می شود. در این مقاله لینک ورود و نحوه ورود به سایت شرکت زامیاد به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه فروش اینترنتی شرکت زامیاد چگونه است؟ ✔️ شیوه نامه های فروش اینترنتی شرکت زامیاد در سایت این شرکت موجود بوده و مشتریان می توانند برای خرید اینترنتی در سایت زامیاد اقدام نموده که نحوه اطلاع از قیمت و جزئیات محصولات و فروش اینترنتی به همراه راهنمای تصویری در متن این مقاله توضیح داده شده است.
3- ✔️ نحوه استفاده ار خدمات پس از فروش شرکت زامیاد به جه صورت است؟ ✔️ برای اطلاع و بهره مندی از خدمات پس از فروش شرکت زامیاد مشتریان می توانند به پرتال خدمات پس از فروش نمایندگی در سایت شرکت زامیاد مراجعه کرده که نحوه ورود به پرتال و اطلاع از نمایندگی های مجاز در متن این مقاله به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت شرکت زامیاد

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت شرکت زامیاد

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

هادی 1403/07/10
آدرس سامانه شرکت زامیاد
پاسخ مشاور: zamyad.ir
نوشین 1403/07/09
بخش خدمات پس از فروش سایت زامیاد در چه قسمتی از سایت قابل دسترسیه؟
پاسخ مشاور: پس از ورود به سایت زامیاد zamyad.ir میتونید از نوار بالای سایت گزینه " فروش و خدمات پس از فروش " رو انتخاب کنید.
مروارید 1403/07/07
آدرس نمایندگی های رسمی شرکت زامیاد رو از کجا میتونم پیدا کنم؟
پاسخ مشاور: در صفحه اصلی سایت و از طریق سربرگ نمایندگی ها میتونید به آدرسشون دسترسی پیدا کنید.
نوید 1403/07/07
آدرس سایت شرکت زامیاد چیه؟
پاسخ مشاور: zamyad.ir




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب