سایت هنگام تایر hengamtire.ir

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه ورود به سایت هنگام تایر چگونه می باشد؟ ✔️ به منظور ورود به سامانه هنگام تایر می توان نام سایت را در گوگل جستجو کرده و در ادامه سامانه هنگام را مورد انتخاب قرار داد. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
2- ✔️ شرایط ثبت نام تایر دولتی در سایت هنگام تایر شامل چه مواردی است؟ ✔️ افراد باید از شماره تلفن همراه به نام خود برخوردار بوده و یک لاستیک با سایز مناسب برای خودروی خود انتخاب کنند که جزئیات کامل در مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ نحوه خرید لاستیک دولتی از سایت هنگام تایر چگونه می باشد؟ ✔️ هر گاه اطلاعیه آغاز ثبت نام در طرح فروش در سایت هنگام تایر hengamtire.ir درج شود، می توان مراحل خرید را طی کرده و فرم ها را تکمیل نمود که جزئیات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره خرید لاستیک دولتی از سایت هنگام تایر

برای مشاوره خرید لاستیک دولتی از سایت هنگام تایر

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بهداد 1403/07/10
چطوری از سایت هنگام تایر لاستیک بخریم؟
پاسخ مشاور: ورود به سایت، انتخاب طرح فروش، تکمیل فرم ثبت نام در سایت یا ورود به حساب کاربری، بررسی انواع محصولات جهت انتخاب یک مورد و تکمیل فرم خرید با اطلاعات هویتی و اطلاعات خودرو. راهنمای تصویری در مقاله درج شده.
نعمتی 1403/07/07
آدرس سایت هنگام تایر چیه؟
پاسخ مشاور: hengamtire.ir
هدی 1403/07/03
شرایط ثبت نام در سایت هنگام تایر برای خرید لاستیک دولتی چیاست؟
پاسخ مشاور: متقاضیان ثبت نام لاستیک دولتی هنگام تایر باید شماره شاسی و شماره 14 رقمی ماشین را در فرم ثبت نام سایت هنگام تایر hengamtire.ir درج کنند و با هر کد ملی حداکثر 2 حلقه تایر می توان در 6 ماه خریداری نمود. سایر موارد در متن مقاله ذکر شده که میتونید مطالعه کنید.
بهنود 1403/07/03
سایت هنگام تایر هم لاستیک دولتی عرضه می کنه؟
پاسخ مشاور: بله عرضه لاستیک دولتی داره.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب