نوبت دهی بیمارستان کیان تهران

سوالات متداول
1- ✔️ سایت نوبت دهی بیمارستان کیان تهران چیست؟ ✔️ سامانه دریافت نوبت بیمارستان کیان تهران به نشانی kian-hospital.com بوده که مراجعان و بیماران با مراجعه به این سایت می توانند از لیست پزشکان، نظرات درج شده و برنامه کاری و همچنین اولین نوبت خالی آنها مطلع شوند. در این مقاله لینک ورود به سایت نوبت دهی بیمارستان کیان ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه نوبت دهی آنلاین بیمارستان کیان به چه صورتی است؟ ✔️ نوبت دهی پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان کیان تهران به صورت اینترنتی در سایت این بیمارستان انجام شده که نحوه نوبت دهی آنلاین در سامانه به همراه راهنمای تصویری در متن این مقاله توضیح داده شده است.
3- ✔️ نوبت دهی تلفنی بیمارستان کیان تهران چگونه است؟ ✔️ مراجعان برای اخذ نوبت تلفنی باید با شماره تلفن های درمانگاه بیمارستان کیان تماس گرفته و نوبت خود را از پزشک مورد نظر اخذ نمایند. در متن این مقاله شماره تلفن تلفن نوبت دهی بیمارستان کیان تهران و نحوه تماس با درمانگاه و دریافت نوبت به طور کامل توضیح داده شده است.

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان کیان تهران

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان کیان تهران

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

جاهدی 1403/07/03
نحوه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان کیان تهران چطوریه؟
پاسخ مشاور: شما ابتدا باید وارد سایت kian-hospital.com بشید سپس " خدمات آنلاین" رو از منوی بالای سایت انتخاب کنید تا به نوبت دهی آنلاین دسترسی پیدا کنید.
سوگند 1403/07/02
شماره های نوبتدهی بیمارستان کیان تهران چیه؟
پاسخ مشاور: شماره تلفن نوبت دهی کلینیک بیمارستان کیان تهران 02122903370 و 09029527233
ماهان 1403/07/02
سایت نوبت دهی بیمارستان کیان تهران چیه؟
پاسخ مشاور: kian-hospital.com




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب