سایت دکتر مایکو drmyco.ir

سوالات متداول
1- ✔️ جهت ورود به سایت دکتر مایکو به چه آدرسی باید مراجعه کرد؟ ✔️ کاربر باید به نشانی اینترنتی drmyco.ir مراجعه نماید. جهت مشاهده جزئیات بیشتر به متن مقاله مراجعه شود.
2- ✔️ نحوه دریافت نوبت آنلاین و حضوری در سایت دکتر مایکو چگونه است؟ ✔️ کاربر باید در صفحه اصلی سایت با توجه به نیاز خود بر روی ویزیت آنلاین یا حضوری کلیک کند و پس از انتخاب تخصص و پزشک، هزینه ویزیت را به صورت آنلاین پرداخت کند. جهت مشاهده جزئیات انجام این کار، به متن مقاله مراجعه شود.
3- ✔️ چگونه می توان اپلیکیشن دکتر مایکو را دانلود کرد؟ ✔️ لینک های دانلود اپلیکیشن دکتر مایکو در سایت اصلی آن قرار گرفته است و در این مقاله نیز لینک های برگرفته از سایت اصلی ارائه شده است. برای مشاهده لینک های دانلود به متن مقاله مراجعه شود.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت دکتر مایکو

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت دکتر مایکو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سپیده 1403/07/07
چطوری از سایت دکتر مایکو نوبت حضوری بگیرم؟
پاسخ مشاور: با ورود به سایت دریافت نوبت آنلاین و حضوری، جهت دریافت نوبت حضوری، کمی صفحه را به پایین برده و بر روی "دریافت نوبت" در قسمت نوبت دهی حضوری کلیک کنید.
هومن 1403/07/01
دانلود اپلیکیشن دکتر مایکو برای اندروید وجود داره؟ از کجا دریافت کنم؟
پاسخ مشاور: بله، در همین مقاله جهت دسترسی راحت تر شما قرار گرفته.
تورانی 1403/06/29
چطور میتونیم وقت ویزیت آنلاین از سایت دکتر مایکو بگیریم؟
پاسخ مشاور: برای این کار بایستی "دریافت نوبت" در قسمت ویزیت آنلاین را انتخاب کنید و از گروه تخصص ها، بر روی لیست متخصصین ضربه بزنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتونید به مقاله رجوع کنید.
حامد 1403/06/28
عضویت در پنل پزشکان سایت دکتر مایکو چطوره؟
پاسخ مشاور: برای این کار باید از بخش پنل پزشکان در صفحه نخست سایت اقدام کنید. اگر حساب کاربری نداشته باشید لازمه یک حساب کاربری بسازید و بقیه مراحل رو طبق آنچه در همین مقاله هم شرح داده شده طی کنید.
مقدس 1403/06/28
آیا دکتر مایکو نسخه آیفون داره؟
پاسخ مشاور: اپلیکیشن آیفون نداره ولی لینک تحت وب آیفون در همین مقاله وجود داره که میتونید استفاده کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب