ثبت نام خودرو نیسان

سوالات متداول
1- ✔️ ثبت نام خودرو نیسان زامیاد چگونه انجام می شود؟ ✔️ برای ثبت نام نیسان زامیاد باید زمان آغاز فروش را بررسی کرده و پس از باز شدن ثبت نام، از طریق مراجعه به سایت saipa.iranecar.com مراحل نام نویسی را طی نمود. جزئیات کامل و راهنمای تصویری در مقاله آمده است.
2- ✔️ شرایط فروش نیسان سایپا شامل چه مواردی است؟ ✔️ با هر کد ملی تنها 1 دستگاه می توان خریداری کرده و همچنین افراد باید از شماره تلفن همراه و کارت بانکی ثبت شده به نام خود برخوردار باشند. توضیحات کامل در خصوص شرایط ثبت نام وانت نیسان در مقاله آمده است.
3- ✔️ آیا امکان دریافت تسهیلات برای ثبت نام نیسان سایپا وجود دارد؟ ✔️ افراد از طریق ثبت نام در طرح فروش اعتباری نیسان زامیاد موفق به اخذ تسهیلات شده که جزئیات کامل در خصوص قیمت و تسهیلات در مقاله آمده است.

برای مشاوره نحوه ثبت نام خودرو نیسان

برای مشاوره نحوه ثبت نام خودرو نیسان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمود 1403/07/01
شرایط ثبت نام نیسان چیه؟
پاسخ مشاور: از آنجا که موارد لازم برای شرایط ثبت نام نیسان متعدده لطفا متن مقاله رو مطالعه کنید.
خدوم 1403/06/27
تسهیلات ثبت نام نیسان سایپا چطوریه؟
پاسخ مشاور: حداقل 320 الی 321 میلیون تومان بر اساس نوع دستگاه باید پیش پرداخت داشته باشید و تا الان تنها مبلغ 280 میلیون تومان تسهیلات برای خودروهای نیسان تک سوز معین و اعلام شده است.
بدون نام 1403/06/27
مدارک لازم برای ثبت نام وانت نیسان و وام زامیاد سایپا چیه؟
پاسخ مشاور: کارت ملی و شناسنامه خریدار، قرارداد خرید که در نمایندگی در اختیار قرار گرفته و باید امضا شود، مدارک هویتی ضامن و سایر مواردی که در همینمقاله به طور کامل تشریح شده.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب