نوبت دهی بیمارستان ساسان

سوالات متداول
1- ✔️ سایت نوبت دهی بیمارستان ساسان چیست؟ ✔️ سایت نوبت دهی کلینیک های بیمارستان ساسان به نشانی clinic.sasanhospital.com به منظور اطلاع مراجعان و بیماران از برنامه حضور پزشکان در بیمارستان و اخذ نوبت قطعی از پزشک مورد نظر به صورت آنلاین راه اندازی شده است. در متن مقاله لینک و نحوه ورود به سایت نوبت دهی بیمارستان ساسان ارائه شده است.
2- ✔️ نحوه اخذ نوبت اینترنتی از سایت بیمارستان ساسان چگونه است؟ ✔️ اخذ نوبت به صورت آنلاین و اینترنتی در سایت نوبت دهی بیمارستان ساسان با استفاده از کد ملی یا شماره تلفن همراه مراجعان امکان پذیر می باشد.در متن این مقاله نحوه اخذ نوبت به صورت اینترنتی از سایت نوبت دهی بیمارستان ساسان به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است.
3- ✔️ تقویم پزشکان بیمارستان ساسان به چه صورتی است؟ ✔️ برنامه حضور پزشکان در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ساسان و همچنین تقویم کاری آنها در سایت نوبت دهی بیمارستان قابل مشاهده بوده که با استفاده از آن مراجعان می توانند از روز و زمان خالی پزشکان مطلع شده و نوبت خود را اخذ نمایند. در این مقاله نحوه مشاهده تقویم پزشکان به همراه راهنمای تصویری توضیح داده شده است.

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان ساسان

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان ساسان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

کاظمیان 1403/06/18
شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان ساسان چیه؟
پاسخ مشاور: 02188965171 و 02192005170
قدیری 1403/06/18
میخوام اپ بیمارستان ساسان رو دانلود کنم از کجای سایت بردارم؟ ارسال پاسخ




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب