سایت فدراسیون دو و میدانی iranathletics.ir

سوالات متداول
1- ✔️ امکانات سایت فدراسیون دو و میدانی iranathletics.ir شامل چه موارد است؟ ✔️ سامانه فدراسیون دو و میدانی خدمات جستجو و ثبت نام دوره ها را ارائه داده و امکان دسترسی به سامانه آموزش مجازی را برای علاقمندان فراهم کرده است. جزئیات کامل در مقاله ارائه شده و قابل بررسی می باشد.
2- ✔️ نحوه ثبت نام در سایت فدراسیون دو و میدانی چگونه است؟ ✔️ افراد باید اطلاعات هویتی، اطلاعات تماس، اطلاعات شغلی و تحصیلی را در سامانه درج کرده و مدارک خواسته شده را در فرم ها بارگذاری نمایند. راهنمای تصویری در مقاله قابل مشاهده می باشد.
3- ✔️ نحوه ثبت نام در دوره های سایت فدراسیون دو و میدانی چگونه است؟ ✔️ پس از جستجوی دوره و انتخاب یک مورد، می توان جزئیات لازم مانند تاریخ شروع و پایان را بررسی کرد. در ادامه باید وارد حساب کاربری شده تا امکان نام نویسی فراهم شود. جزئیات مراحل در مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت فدراسیون دو و میدانی

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت فدراسیون دو و میدانی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بهنام 1403/06/21
ثبت نام در دوره های این سایت چطوری انجام میشه؟
پاسخ مشاور: برای ثبت نام در دوره های فدراسیون دو و میدانی به سامانه register.iranathletics.ir مراجعه و وارد حساب کاربری خود بشید حالا میتونید به جستجوی دوره مد نظر بپردازید. ممکنه مراحل بعدی ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری هم داشته باشه.
ساداتی 1403/06/21
آدرس سایت اینترنتی فدراسیون دو و میدانی چیه؟
پاسخ مشاور: iranathletics.ir




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب