هوده کارت اعتباری بیمه ملت

سوالات متداول
1- ✔️ هوده کارت چیست؟ ✔️ هوده کارت، کارتی اعتباری برای خرید اقساطی از فروشگاه های طرف قرارداد بدون ضامن و چک بوده که به کارمندان سازمان های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی تعلق می گیرد. اطلاعات مربوط به نحوه انعقاد قرارداد سازمان با هوده کارت در مقاله آمده است.
2- ✔️ نحوه دریافت کارت اعتباری بیمه ملت و خرید با آن چگونه می باشد؟ ✔️ به منظور درخواست کارت اعتباری باید با مدیر سازمان محل کار ارتباط برقرار کرده و برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد، می توان به سایت هوده مراجعه نمود. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ بازپرداخت اقساط هوده کارت چگونه می باشد؟ ✔️ امکان بازپرداخت آنلاین و حضوری اقساط کارت اعتباری بیمه ملت فراهم شده که راهنمای تصویری و توضیحات تکمیلی در مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه دریافت هوده کارت

برای مشاوره نحوه دریافت هوده کارت

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فرشید 1403/07/02
هوده کارت چیه؟
پاسخ مشاور: کارتی اعتباری است که به کمک آن میتوان از فروشگاه های مختلف طرف قرارداد به صورت قسطی بدون ضامن خرید نمود که البته می توان این کارت را برای کارکنان سازمان های دولتی، نیمه دولتی یا خصوصی صادر کرد.
ساناز 1403/06/17
اقساط هوده کارت رو چطور بایدپرداخت کنیم؟
پاسخ مشاور: به صورت آنلاین و یا ممکن است حضوری امکان پذیر باشد که در متن مقاله به اون اشاره شده
منور 1403/06/17
هوده کارت اپلیکیشن هم داره؟
پاسخ مشاور: قبلا نشانی دانلود اپلیکیشن کارت اعتباری بیمه ملت منتشر شده و بیمه گذاران می توانستند از طریق دانلود اپلیکیشن هوده کارت برای دریافت خدمات مورد نیاز اقدام نمایند. در حال حاضر نشانی دانلود برنامه غیر فعال بوده و برای مدیریت کارت، می بایست وارد سامانه هوده www.hoodehcards.com شد.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب