فک رهن خودرو

سوالات متداول
1- ✔️ فک رهن خودرو به چه صورت انجام می شود؟ ✔️ در خرید اقساطی خودرو، سند خودرو تا پایان تسویه بدهی خریداران به شرکت های خودرو ساز در رهن شرکت باقی مانده و پس از تسویه آن ها می توانند سند خود را فک رهن نموده که نحوه فک رهن خودرو در این مقاله برای متقاضیان به طور کامل توضیح داده شده است.
2- ✔️ شرایط لازم برای فک رهن خودرو چیست؟ ✔️ شرایط و ضوابط مورد نیاز جهت انجام فک رهن و تعویض پلاک خودروی در رهن از جمله تسویه کامل بدهی و مبلغ خرید خودرو با شرکت خوردو ساز، ارائه مدارک لازم، اخذ استعلام از سامانه راهور و سایر شرایط در متن این مقاله به طور کامل ارائه شده است.
3- ✔️ مدارک لازم برای فک رهن خودرو کدام است؟ ✔️ به منظور فک رهن خودرو، متقاضیان باید مدارکی از جمله اصل مدارک شناسایی، کارت ماشین، برگ معاینه فنی معتبر اخذ شده از مراکز مکانیزه مجاز و سایر مدارک و مشخصات را به کارشناس مربوطه ارائه داده که در این مقاله تمامی مدارک مورد نیاز توضیح داده شده است.

برای مشاوره فک رهن خودرو

برای مشاوره فک رهن خودرو

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

خدابخش 1403/06/15
هزینه فک رهن خودرو چقدره؟
پاسخ مشاور: هزینه فک رهن خودرو بر اساس شرکتی که خودرو از آن خریداری شده متفاوت است که در مقاله در این خصوص توضیحات لازم آمده است.
قاسم 1403/06/15
نحوه فک رهن خودرو چطور است؟
پاسخ مشاور: برای فک رهن خودرو و تعویض پلاک باید به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کنید. مراحلی که باید طی بشه در مقاله اشاره شده.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب