سایت سلامتی ۲۴ salamati24.com

سوالات متداول
1- ✔️ امکانات سایت سلامتی 24 salamati24.com چیست؟ ✔️ این سامانه امکان ثبت نام کادر درمان و بیماران را فراهم کرده و در ادامه بین بیمار و کادر درمان ارتباط برقرار نموده و خدمات نوبت دهی و پرسش و پاسخ را ارائه می دهد. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ جستجوی پزشک و نوبت دهی آنلاین سایت سلامتی 24 چگونه می باشد؟ ✔️ بیماران می توانند بدون نیاز به ورود به حساب کاربری به جستجوی پزشکان پرداخته و تاریخ ویزیت حضوری یا تلفنی و مجازی را تعیین نمایند که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ مراحل پیگیری و انتقال نوبت در سایت سلامتی 24 چیست؟ ✔️ اشخاص می توانند از طریق درج شماره تلفن همراه و کد پیگیری نوبت در فرم پیگیری، جزئیات لازم را مشاهده کنند که راهنمای کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره نوبت دهی و امکانات سایت سلامتی 24

برای مشاوره نوبت دهی و امکانات سایت سلامتی 24

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سوسن 1403/06/05
ثبت نام در سایت سلامتی 24 چطوریه؟
پاسخ مشاور: جهت ثبت نام در سایت سلامتی 24 پس از ورود به سامانه باید روی ثبت نام کلیک کنید.
مریم 1403/06/01
جست و جوی پزشک در این سایت چطوره؟
پاسخ مشاور: برای جستجوی پزشک و استفاده از خدمات نوبت دهی آنلاین باید وارد سایت سلامتی 24 شده salamati24.com و بعد تخصص، نام پزشک و نام شهر را در فرم جستجو درج و گزینه جستجوی آبی رنگ را انتخاب کنید. توضیحات تکمیلی در مقاله وجود داره.
طائر 1403/05/30
پیگیری نوبت در سایت سلامتی 24 به چه صورتیه؟
پاسخ مشاور: از طریق درج کد پیگیری و شماره تلفن همراه خود در بخش پیگیری وانتقال نوبت میتونید این کار رو انجام بدید که توضیحات بیشتر در مقاله ذکر شده.
قائمی 1403/05/30
سایت سلامتی 24 چجور سایتیه؟
پاسخ مشاور: سایتیه که شما میتونید پزشکان مختلف رو در اون مقایسه و بررسی کنید و از پزشک مدنظرتون وقت مشاوره آنلاین یا تلفنی بگیرید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب