نوبت دهی بیمارستان ضیائیان

سوالات متداول
1- ✔️ روش های نوبت دهی بیمارستان ضیائیان چیست؟ ✔️ این مرکز امکان رزرو اینترنتی نوبت برای مراجعه حضوری یا دریافت مشاوره اینترنتی را فراهم کرده که راهنمای کامل در خصوص تعیین وقت اینترنتی و تلفنی در مقاله آمده است.  
2- ✔️ مراحل نوبت دهی بیمارستان ضیائیان و رزرو اینترنتی چیست؟ ✔️ افراد ابتدا می بایست وارد سایت ziaeian.tums.ac.ir شده و سپس روی نوبت دهی آنلاین کلیک کنند. در ادامه می توان به جستجوی پزشک و رزرو نوبت پرداخت که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ پیگیری نوبت بیمارستان ضیائیان چگونه می باشد؟ ✔️ افراد باید فرم ورود به حساب کاربری در سایت nobat724.tums.ac.ir را تکمیل کرده و سپس مراحل پیگیری را به شکل اینترنتی طی نموده تا به نتیجه دست یابند که جزئیات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان ضیائیان

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان ضیائیان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

موسوی 1403/06/06
آیا بیمارستان برنامه یا همون اپلیکیشن نوبت دهی داره؟
پاسخ مشاور: خیر برنامه جداگانه ای برای این کار نداره بلکه شما بایستی به یکی از روشهایی که در مقاله گفته شده متناسب با نیاز خودتون اقدام کنید
نظری 1403/06/05
پیگیری نوبت بیمارستان ضیائیان به چه صورتیه؟
پاسخ مشاور: باید وارد سایت ziaeian.tums.ac.ir شده و پس از کلیک بر روی وقت دهی آنلاین، گزینه پیگیری را از فهرست بالای سایت نوبت 724 انتخاب کنید.
بنایی 1403/05/18
نحوه نوبت دهی اینترنتی بیمارستان چطور انجام میشه؟
پاسخ مشاور: ابتدا بایستی وارد آدرس ziaeian.tums.ac.ir شده و بعد روی نوبت دهی آنلاین کلیک کنید. توضیحات تکمیلی به همراه راهنمای تصویری در این مقاله موجوده.
سمیرا 1403/05/18
شماره تلفن نوبت دهی بیمارستان چیه؟
پاسخ مشاور: 02155176814 و 02155176810




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب