دریافت مدرک مربیگری

سوالات متداول
1- ✔️ شرایط دریافت مدرک مربیگری چیست؟   ✔️ افراد باید ثابت کنند که تخصص کافی در حرفه مد نظر داشته و حداقل مدرک دیپلم یا کاردانی را دارا باشند که راهنمای کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ مدارک لازم برای دریافت مدرک مربیگری چیست؟ ✔️ موارد هویتی، تحصیلی و گواهینامه مهارت مرتبط با حرفه مد نظر جزو مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره مربیگری می باشند. لیست کلیه موارد در مقاله آمده است.
3- ✔️ مراحل دریافت مدرک مربیگری چیست؟ ✔️ نحوه گرفتن مدرک مربیگری به این صورت است که متقاضی ابتدا باید در کلاس های مربیگری شرکت کرده و موفق به اخذ قبولی شود. در نهایت مدرک مربیگری برای او صادر شده که لیست مراحل دریافت در مقاله آمده است.

برای مشاوره نحوه دریافت مدرک مربیگری

برای مشاوره نحوه دریافت مدرک مربیگری

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

حمیدنژاد 1403/06/06
مراحل دریافت مدرک مربیگری چیه؟
پاسخ مشاور: کسب مهارت در حرفه مد نظر و حضور در جلسات کارآموزی انتخاب یک دوره مربیگری آماده سازی مدارک لازم و ثبت نام شرکت در دوره مربیگری شرکت در آزمون های مربیگری دریافت مدرک مربیگری
خانبابایی 1403/05/13
چه مراکزی مدرک مربیگری میدن؟
پاسخ مشاور: با توجه به نوع مدرکی که درخواست اون رو دارید، مراکزی از جمله سازمان فنی حرفه ای، جهاد دانشگاهی یا بهزیستی و سایر مواردی که در مقاله به اون اشاره شده مدرک مربیگری به دانشجویان خودشون اعطا می کنن.
ماهان 1403/05/12
مدارک لازم برای دریافت مدرک مربیگری چیه؟ ارسال پاسخ




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب