استعلام سهام متوفی

سوالات متداول
1- ✔️ استعلام سهام متوفی چیست؟ ✔️ سهام متوفیان مانند سایر دارایی ها به وراث رسیده و وراث می بایست مراحل استعلام و انتقال سهام را جهت دریافت سود طی کنند که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ نشانی سایت استعلام سهام متوفی چیست؟ ✔️ برای استعلام سهام های غیر بورسی نیاز به مراجعه حضوری به شرکت مربوطه بوده اما جهت استعلام سهام بورسی باید به سایت ddn.csdiran.ir مراجعه کرد. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ نحوه پیگیری سهام متوفی با کدملی چگونه می باشد؟ ✔️ نحوه پیگیری با کدملی برای سهام های غیر بورسی به این صورت است که شخص پس از دریافت گواهی فوت و انحصار وراثت در شرکت با مسئولیت محدود یا شرکت سهامی خاص حضور یافته و درخواست پیگیری را مطرح می کند. جزئیات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره استعلام سهام متوفی

برای مشاوره استعلام سهام متوفی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدرضا 1403/06/06
نحوه پیگیری سهام عدالت فوت شدگان چطوریه؟
پاسخ مشاور: وراث باید به سایت استعلام سهام فوت شدگان ddn.csdiran.ir مراجعه کرده، در سامانه حساب کاربری ایجاد نمود و سپس برای پیگیری وضعیت یا ثبت درخواست انتقال سهام اقدام کنند. توضیحات بیشتر در مقاله ارائه شده.
استعلام 1403/05/10
سایت استعلام سهام عدالت فوت شدگان چیه؟
پاسخ مشاور: آدرس سایت ddn.csdiran.ir
منتظری 1403/05/08
مبلغ سهام عدالت فوت شدگان چه میزان است؟
پاسخ مشاور: این موضوع به عوامل مختلفی بستگی داره از جمله اینکه آیا متوفی در زمان حیات سهام خودش رو فروخته یا نه. توضیحات کامل تر در مقاله وجود داره.
دادخواه 1403/05/07
نحوه استعلام سهام عدالت متوفیان با کد ملی چگونه است؟
پاسخ مشاور: برای این کار شما ابتدا باید وارد سایت سهام عدالت متوفیان به آدرس ddn.csdiran.ir شده و برای استعلام یا تقاضای انتقال سهام یک حساب کاربری ایجاد کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب