نوبت دهی بیمارستان بهمن تهران

سوالات متداول
1- ✔️ نوبت دهی بیمارستان بهمن تهران چگونه می باشد؟ ✔️ برای دریافت نوبت اینترنتی می بایست به سایت www.bahmanhospital.ir مراجعه کرده اما امکان اخذ وقت از طریق تماس با شماره 43019 نیز فراهم شده که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ نحوه نوبت دهی بیمارستان بهمن تهران چگونه می باشد؟ ✔️ اشخاص پس از مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی www.bahmanhospital.ir می بایست یک پزشک خاص را انتخاب کرده و زمان مراجعه را تعیین نمایند که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ پیگیری و لغو نوبت دهی بیمارستان بهمن تهران چگونه می باشد؟ ✔️ مراحل پیگیری یا لغو رزرو به صورت اینترنتی طی شده و اشخاص برای لغو، نیاز به کد پیگیری دارند. راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان بهمن تهران

برای مشاوره نحوه نوبت دهی بیمارستان بهمن تهران

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

صالحی 1403/04/27
برای دریافت نوبت از طریق سایت چه کار باید انجام داد؟
پاسخ مشاور: برای این کار ابتدا باید وارد سایت www.bahmanhospital.ir بشید. بعد از طریق " نوبت دهی اینترنتی " برای رزرو نوبت اقدام کنید. توضیحات کامل در مقاله ذکر شده.
سلطانی زاده 1403/04/06
برنامه هفتگی پزشکا چطوری قابل دسترسیه؟
پاسخ مشاور: شما پس از ورود به سایت بیمارستان به آدرس www.bahmanhospital.ir بایستی بر روی " تعیین وقت " کلیک و بعد " برنامه کاری هفتگی " رو انتخاب کنید. توضیحات کامل در متن مقاله ذکر شده.
صباح 1403/04/05
ربات تلگرامی نوبت دهی برای بیمارستان وجود داره؟
پاسخ مشاور: در سایت این گزینه دیده میشه اما تابحال هنوز فعال نشده.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب