نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری

سوالات متداول
1- ✔️ مراحل ورود به سایت نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری چیست؟ ✔️ اشخاص ابتدا باید نشانی masih.nobat.sbmu.ac.ir را در مرورگر جستجو کرده و سپس وارد حساب کاربری شده و فرم های الکترونیکی را تکمیل نمایند که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
2- ✔️ نحوه تعیین وقت در سایت نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری چگونه می باشد؟ ✔️ ابتدا می بایست پزشک یا درمانگاه مورد نظر را انتخاب کرده و پس از جستجو، یکی از نوبت های نمایش داده شده را مورد انتخاب قرار داد. توضیحات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ شماره نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری چیست؟ ✔️ متقاضیان رزرو تلفنی می توانند با شماره تعیین شده توسط مرکز تماس گرفته و بدون نیاز به ورود به سایت نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری masih.nobat.sbmu.ac.ir وقت بگیرند. شماره و توضیحات  در مقاله آمده است.

برای مشاوره نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری

برای مشاوره نوبت دهی بیمارستان مسیح دانشوری

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

امیرحسین 1403/03/16
برنامه پزشکان این بیمارستان از چه طریق قابل مشاهده است؟
پاسخ مشاور: ابتدا لازمه وارد آدرس اینترنتی masih.nobat.sbmu.ac.ir بشید و بعد روی " برنامه پزشکان " کلیک کنید. توضیحات کامل در متن مقاله ذکر شده.
حسنزاده 1403/03/16
این بیمارستان اپ نوبت دهی داره؟
پاسخ مشاور: بله ولی تا حالا فقط برای دستگاه های اندروید ارائه شده. اگر سیستم شما ios هست باید از طریق سایت برای وقت گرفتن اقدام کنید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب