فارسی کردن اعداد در ورد

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه تبدیل اعداد به فارسی در ورد 2019 کدام است؟   ✔️ جدیدترین ورژن منتشر شده از برنامه های آفیس، ورد 2019 بوده که کاربران در صورت مواجه شدن با مشکل عدم تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در متون فارسی این نسخه ورد، می توانند تنظیمات context را برای بخش numeral تغییر دهند. نحوه انجام این کار و تبدیل اعداد به فارسی در متن این مقاله همراه با راهنمای تصویری ارائه شده است.
2- ✔️ تبدیل عدد به فارسی در صفحه ورد 2013 چگونه انجام می شود؟ ✔️ در برنامه ورد 2013 در صورتی که کاربران با مشکل عدم تایپ اعداد به زبان فارسی مواجه شدند، برای تبدیل عدد به فارسی در صفحه word باید به سربرگ فایل مراجعه کرده و وارد بخش options شوند. در متن این مقاله نحوه تبدیل عدد به فارسی در ورد 2013 به طور کامل توضیح داده شده است.
3- ✔️ نحوه تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در ورد 2010 چگونه است؟ ✔️ برای تبدیل عدد به فارسی در word 2010 کاربران می توانند به بخش advanced از منوی options مراجعه کرده که نحوه انجام این کار در متن مقاله پیش رو به طور کامل به همراه راهنمای تصویری توضیح داده شده است.

برای مشاوره نحوه فارسی کردن اعداد در ورد

برای مشاوره نحوه فارسی کردن اعداد در ورد

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

امیر 1403/03/17
فایل ورد تو گوشی دارم چطور اعدادش رو فارسی کنم؟
پاسخ مشاور: مراحل مشابه با نسخه کامپیوتری برنامه ورد انجام میشه. شما باید وارد option و سپس بخش advanced بشید. توضیحات کامل در مقاله آورده شده.
منا 1403/03/17
استفاده از گزینه find & replace برای چه موقعیه؟
پاسخ مشاور: برای زمان هایی که کل اعداد یک فایل ورد رو بخواید تغییر بدید، میتونید با استفاده از این ابزار این کار رو در یک مرحله انجام بدید و نیاز به تکرار فرآیند برای هر عدد نباشه.
بدون نام 1403/03/06
برای فارسی کردن عدد ورد 2019 چیکار کنم
پاسخ مشاور: سلام تنظیمات context را برای بخش numeral تغییر دهید.
مجتبی 1403/03/06
سلام چجوری در در ورد 2010 میتونم عددهارو فارسی کنم؟
پاسخ مشاور: سلام به بخش advanced از منوی options مراجعه کنید. راهنمای تصویری در متن مقاله داده شده است.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب