سامانه محور بانک رفاه

سوالات متداول
1- ✔️ خدمات سامانه محور بانک رفاه شامل چه مواردی است؟ ✔️ سامانه محور بانک رفاه mehvar.rb24.ir به عنوان سایت حساب وکالتی شناخته شده و امکان ثبت درخواست وکالتی شدن حساب را به شکل آنلاین فراهم می کند. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ ورود به سامانه محور بانک رفاه چگونه می باشد؟ ✔️ پس از جستجوی نشانی mehvar.rb24.ir در مرورگر یا جستجوی عبارت سامانه محور بانک رفاه در گوگل افراد موفق به ورود به سامانه شده و برای تکمیل فرم ها نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارند. راهنمای کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️ نحوه افتتاح حساب وکالتی خودرو برقی در سامانه محور بانک رفاه چگونه می باشد؟ ✔️ اشخاص ابتدا باید فرم های دیجیتالی را با اطلاعات هویتی و شماره تماس تکمیل کرده تا سوابق چک برگشتی آنان بررسی شود، در ادامه حساب مورد نظر برای تبدیل انتخاب شده و مراحل طی شده که راهنمای تصویری در مقاله آمده است.

برای مشاوره سامانه محور بانک رفاه

برای مشاوره سامانه محور بانک رفاه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

سعید 1403/03/07
سامانه محور بانک رفاه برای چیه؟
پاسخ مشاور: این سامانه جهت وکالتی کردن حساب مشتریان این بانک به صورت غیرحضوری ایجاد شده.
پوریا رادمردی 1403/03/07
آیا امکان وکالتی کردن غیرحضوری حساب بانک رفاه وجود داره؟
پاسخ مشاور: بله شما می تونید از طریق سامانه محور بانک رفاه mehvar.rb24.ir جهت وکالتی کردن حساب خودتون در هر ساعتی به شکل غیرحضوری اقدام کنید.
امیر 1403/03/02
نشانی اینترنتی سامانه محور بانک رفاه چیست
پاسخ مشاور: سلام سامانه محور بانک رفاه به نشانی mehvar.rb24.ir می باشد.
بدون نام 1403/02/29
سلام برای ثبت نام خودرو برقی از چه زمانی میتونم حسابم رو وکالتی کنم؟
پاسخ مشاور: سلام متقاضیان طرح خودرو برقی از 27 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه این امکان را دارند که حساب‌ بانکی خود نزد شعب بانک‌ های واجد شرایط را به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی کرده و وجه 100 میلیون تومان را در این حساب وکالتی مسدود کنند.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب