سایت شرکت خودروسازی ایلیا ilia-auto.com

سوالات متداول
1- ✔️ امکانات بخش فروش سایت شرکت خودروسازی ایلیا ilia-auto.com چیست؟ ✔️ با ورود به بخش فروش سامانه ایلیا خودرو می توان فرم خرید دستگاه را تکمیل کرده یا برای پیگیری قرارداد منعقد شده اقدام نمود. راهنمای کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️ نوبت دهی اینترنتی خدمات پس از فروش سایت ایلیا خودرو چگونه می باشد؟ ✔️ برای اخذ نوبت از نمایندگی ها می بایست فرم رزرو وقت را در سایت ايليا خودرو تکمیل کرده که راهنمای تصویری در مقاله آورده شده است.
3- ✔️ محصولات شرکت ایلیا خودرو چیست؟ ✔️ ​لیست محصولات مرکز در سامانه شرکت درج شده و شامل وی جی وی، دایون و بورگوارد می باشد. توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت شرکت خودروسازی ایلیا

برای مشاوره ورود و استفاده از امکانات سایت شرکت خودروسازی ایلیا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

علی 1403/05/17
نوبت دهی ایلیا خودرو چطوری انجام میشه؟
پاسخ مشاور: شما برای این کار بایستی وارد آدرس اینترنتی شرکت شده و از طریق بخش خدمات پس از فروش برای این کار اقدام کنید که توضیحات در متن مقاله داده شده.
سوران 1403/03/19
شرکت چه محصولاتی داره؟
پاسخ مشاور: سلام ابتدا بایستی وارد سایت شرکت به نشانی ilia-auto.com بشید و سپس گزینه برندها رو از بخش بالایی سایت انتخاب کنید. توضیحات تکمیلی در متن مقاله اومده.
محبوبه 1403/03/19
لیست نمایندگی های رسمی شرکت رو از سایتش میشه پیدا کرد؟
پاسخ مشاور: پس از اینکه به سایت رسمی ایلیا خودرو وارد بشید میتونید از بخش " مراکز فروش و خدمات " لیست نمایندگی های رسمی رو ببینید.




تماس از کل کشور : ۱ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب